اختصاصی ما

آرشیو اختصاصی ما

کودکان مادران مبتلا به سرطان

کودکان مادران مبتلا به سرطان

والدینی که دچار سرطان می شوند، مجبور به انجام درمان های مختلف می شوند و این درمان ها به ویژه شیمی درمانی در افراد سبب تغییر ظاهر مانند ریختن موهای سر و یا خستگی و بی حوصلگی فراوان در آنها می شود.

 

کودکان مادران مبتلا به سرطان

سرطان
گفتنی است، کودکان به ویژه در سنین کم می توانند بسیار از این اتفاقات تاثیر بگیرند و دچار روحیه ی افسرده و منزوی گردند.
بررسی ها نشان می دهند والدین که کودک خود را در جریان بیماری قرار می دهند و سعی می کنند روحیه شادی برای کودک خود ایجاد کنند از درمان ها نتیجه بهتری می گیرند.
پزشکان پیشنهاد می کنند تا والدین در کنار رعایت رژیم غذایی خاص خود، رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات برای کودک فراهم نمایند و از افسرده بودن در نزد کودک جدا خودداری کنند.
در درمان سرطان رژیم غذایی و ورزش کردن بسیار مفید است و والدین می  توانند در کنار کودکان خود این کار را انجام بدهند و سعی کنند تا با استفاده از پوشش مناسب روحیه شادی برای خود ایجاد کنند.
از جمله کارهایی که والدین می توانند انجام دهند کمک گرفتن از دوستان و والدین مورد اعتماد برای کمک به نگهداری و حفظ روحیه شاد در کودک است و همینطور در جریان قرار دادن کودک درباره بیماری و مراحل آن و تقسیم کارهای خانه با کمک دوستان و حتی کودک است البته بایستی کارهایی که متناسب با سن کودک است به او محول شود و سعی در افزایش روحیه اعتماد به نفس او شود.
منبع :vista.ir

کودکان مادران مبتلا به سرطان

کلمات کلیدی : کودکان,مادران,مبتلا,به,سرطان,کودکان مادران مبتلا به سرطان , پزشكي و سلامت , کودکان+مادران+مبتلا+به+سرطان+

تاریخ: چهارشنبه 2013/05/29
برترین مطالب امروز
مطالب مرتبط
ترفند
اس ام اس

ابر برچسبها