اختصاصی ما

آرشیو اختصاصی ما

فنجانی که موسیقی پخش می کند

فنجانی که موسیقی پخش می کند

فنجانی که موسیقی پخش می کند

موسیقی

فنجانی برای پخش موسیقی دلخواه شما
اگر به دنبال یک اسپیکر قابل حمل جالب و باکیفیت هستید که بتوانید همیشه و همه جا به موسیقی دلخواه‌تان گوش کنید، این محصول جدید می‌تواند توجه شما را به خودش جلب کند.
این اسپیکر جدید در واقع یک فنجان کوچک و جالب است که می‌تواند در کنار کامپیوتر شخصی شما قرار بگیرد.MusicCup در رنگ‌های متنوع و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید شده است و طراحی کوچک و قابل حملی دارد که می‌تواند به راحتی در همه‌جا کاربرانش را همراهی کند.

 

این دستگاه مبتنی بر تکنولوژی بلوتوث بوده و از این طریق می‌تواند با انواع دستگاه‌های دیجیتال شخصی هماهنگ شود. باتری این دستگاه از طریق ارتباط با کامپیوترهای شخصی به وسیله کابل USB شارژ می‌شود و در هر بار شارژ کامل امکان پخش موسیقی تا 6 ساعت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این دستگاه همچنین از یک پورت 5/3 میلیمتری برای اتصال به دستگاه‌های دیگر هم بهره می‌برد.

ورودی پورت‌های این اسپیکر در زیر فنجان و در کنار کلیدهای کاربردی آن قرار گرفته‌اند. این اسپیکر قابل حمل با طراحی منحصر به فردش امکان پخش صدا با کیفیت مناسب و به صورت استریو را داشته و به زودی با قیمت 50 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع:donya-e-eqtesad.com

فنجانی که موسیقی پخش می کند

کلمات کلیدی : فنجانی,که,موسیقی,پخش,می,کند,فنجانی که موسیقی پخش می کند , فناوری اطلاعات - It , مقالات علمي , فنجانی+که+موسیقی+پخش+می+کند+

تاریخ: سه‌شنبه 2013/12/31
برترین مطالب امروز
مطالب مرتبط
ترفند
اس ام اس

ابر برچسبها