اختصاصی ما

آرشیو اختصاصی ما

علت فروش ضعیف LG G2 چیست ؟

علت فروش ضعیف LG G2 چیست ؟

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ اگر گزارشات منتشر شده را قبول داشته باشیم باید بگوییم تا کنون تنها ۲ میلیون گوشی LG G2 فروخته شده است که تنها بخشی از آن چیزی است که انتظار می رفت در سال ۲۰۱۳ فروش رود. LG در ابتدا برنامه داشت ۱۰ میلیون دستگاه G2 بفروشد اما بر اساس گزارشی از DigiTimes، تنها توانسته است یک پنجم آن تعداد برنامه ریزی شده را به فروش برساند. دلیل این فروش کم پایین بودن کیفیت گوشی نیست، بلکه به خاطر حضور Nexus 5 است.

علت فروش ضعیف LG G2 چیست ؟

گوشی

 

Nexus 5 آخرین دستگاه نکسوسی گوگل است که مشخصاتش تقریبا مشابه به G2 است. اگرچه Nexus 5 به اندازه G2 قوی نیست اما خیلی به آن شباهت دارد. با این وجود، قیمت بسیار پایین تر Nexus 5 نسبت به G2، آن را به جایگزینی جذاب برای G2 یا هر گوشی هوشمند دیگری در بازار گوشی های هوشمند تبدیل کرده است.

جدای از دوربین، Nexus 5 گوشی بسیار خوبی است که خریداران را قانع می کند با قیمت پایین تری آن را انتخاب کنند، مگر آنکه اولویت آنها دوربین با کیفیت تر باشد.

با این وجود LG می تواند به جایگزینی برای G2 که همان G3 است فکر کند. G3 قرار است در اواخر فوریه سال ۲۰۱۴ در کنفرانس MWC رونمایی شود.

علت فروش ضعیف LG G2 چیست ؟

کلمات کلیدی : علت,فروش,ضعیف,LG,G2,چیست,؟,علت فروش ضعیف LG G2 چیست ؟ , فناوری اطلاعات - It , مقالات علمي , علت+فروش+ضعیف+LG+G2+چیست+؟+

تاریخ: یکشنبه 2013/12/29
برترین مطالب امروز
مطالب مرتبط
ترفند
اس ام اس

ابر برچسبها