اختصاصی ما

آرشیو اختصاصی ما

درمانی برای بیماری های پشت میز نشینی

درمانی برای بیماری های پشت میز نشینی

یکی از بیماری های شایع که دلیل اصلی آن بی تحرکی و کاهش فعالیت است بیماری پشت میز نشینی است.

درمانی برای بیماری های پشت میز نشینی

درمان بیماری ها

وی عنوان کرد: این دردها شامل دردهایی که در ناحیه مچ دست، انگشتان، گردن، آرنج و نواحی پایین کمر می باشد.

وی خاطر نشان کرد: وقتی درد در ناحیه انگشتان و مچ دست پدیدار شد، کف دستها را به هم بچسبانید و حرکت چرخشی دست را از مفصل مچ به اندازه 15 مرتبه در سه ست با فاصله یک دقیقه انجام می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: حرکت برای مفصل آرنج که تمام عضلات ناحیه پشت ساعد بازو و زیر بغل کشیده شود به اندازه 15 مرتبه در 3 ست به فاصله یک دقیقه باشد و برای تقویت عضله زیر بغل، فرد بایستد و پاها را به عرض شانه ها باز و آرنج دست راست را با دست چپ گرفته و سپس حرکت کششی را انجام می دهیم.


وی افزود: البته زاویه های نشستن افراد در پشت سیستم بستگی به اندازه قد و هیکل فرد دارد ولی زاویه مورد نظر شانه ها و آرنج روی میز باید طوری باشد که عضلات حالت ریلکس پیدا کند و از 90 درجه بیشتر باشد.

وی اظهار داشت: تنظیم نادرست ارتفاع آرنج باعث می شود عصبی که از پشت آرنج حرکت می کند تحت فشار قرار گیرد و انگشت چهارم و پنجم گز گز می کند که اگر نادیده گرفته شود باعث لاغری دست می شد و همچنین اگر مچ دست تحت فشار باشد انگشت شست، دوم و سوم، نصف انگشت چهارم به مشکل برخورد می کند.

منبع:vista.ir

درمانی برای بیماری های پشت میز نشینی

کلمات کلیدی : درمانی,برای,بیماری,های,پشت,میز,نشینی,درمانی برای بیماری های پشت میز نشینی , پزشكي و سلامت , درمانی+برای+بیماری+های+پشت+میز+نشینی+

تاریخ: پنج‌شنبه 2013/06/06
برترین مطالب امروز
مطالب مرتبط
ترفند
اس ام اس

ابر برچسبها