اختصاصی ما

آرشیو اختصاصی ما

معرفی دانشنامه تجهیزات و ماشین آلات سایت پترونت

معرفی دانشنامه تجهیزات و ماشین آلات سایت پترونت

دانشنامه ارزنده تجهیزات و ماشین آلات کاری از سایت پترونت به معرفی تجهیزات مكانیكی، فرآیندی و تجهیزات الكترونیكی که غالبا در صنایع نفت استفاده می شوند، در غالب چهار گروه اصلی از تجهیزات فرآیندی، ابزار دقیق، برق و الكترونیك و ابزار و قطعات مكانیكی می پردازد. توضیحات مربوط به هر قطعه و تجهیزات با ترتیب و دسته بندی مناسب و به صورت روان شرح داده شده است. دانشنامه مرجع مهندسی ایران استفاده از این دانشنامه را به همه مهندسان مکانیک، نفت، شیمی، برق و کلیه علاقه مندان به مباحث مرتبط توصیه می کند.

توضیح کوتاهی در مورد این دانشنامه از قول سایت پترونت (منبع):

“یكی از اهداف اصلی ایجاد پترونت رشد و اعتلای علمی متخصصین و نیروهای ماهر صنایع پتروشیمی ، نفت و گاز است. در راستای نیل به این هدف وجود منبع جامعی از اطلاعات تجهیزات مكانیكی، فرآیندی و تجهیزات الكترونیكی در فضای مجازی و به زبان فارسی بسیار ضروری می نماید. اهمیت وجود دانشنامه ای جامع از تجهیزات مكانیكی و الكترونیكی كه به زبان فارسی و از طریق شبكه مجازی اینترنت كه در دسترس عموم قرار گیرد، را می توان در بالا بردن سطح دانش فنی متخصصین و نیروهای ماهر صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی كشور دانست. با توجه به این موضوع ، پترونت بر آن شد كه در حوزه فعالیت خود و با توجه به نیاز متخصصین این حوزه، اقدام به انتشار دانشنامه های تخصصی در فضای وب كند. دانشنامه حاضر شامل اطلاعات كلی از چهار گروه تجهیزات فرآیندی ، قطعات و ابزار مكانیكی و تجهیزات برق و ابزار دقیق است.”

ورود به صفحه اصلی این دانشنامه

بخش های مختلف این دانشنامه عبارتند از:

تجهیزات فرآیندی
اطلاعات 23 تجهیز فرآیندی شامل رآكتور، مبدل حرارتی، برج، جوش آور، پمپ و …

ابزار دقیق
اطلاعات ابزار دقیق شامل حسگر حرارتی، دبی سنج، كنترلر.

برق و الكترونیك
اطلاعات تجهیزات برق و الكترونیكی شامل پی ال سی، ترانسفورماتور، ژنراتور، موتور القایی و …

ابزار و قطعات مكانیكی
اطلاعات ابزار و قطعات مكانیكی شامل شیر، چرخ دنده، تله بخار، نوار نقاله، رگلاتور گاز.

 منبع :

www.smsm.ir
دانشنامه مرجع مهندسی ايران

معرفی دانشنامه تجهیزات و ماشین آلات سایت پترونت

کلمات کلیدی : معرفی,دانشنامه,تجهیزات,و,ماشین,آلات,سایت,پترونت,معرفی دانشنامه تجهیزات و ماشین آلات سایت پترونت , مقالات مهندسي , مهندسي مكانيك , کامپیوتر، مکانیک، برق، عمران، شیمی، پزشکی معرفی+دانشنامه+تجهیزات+و+ماشین+آلات+سایت+پترونت+

تاریخ: یکشنبه 2011/10/02
برترین مطالب امروز
مطالب مرتبط
ترفند
اس ام اس

ابر برچسبها