اختصاصی ما

آرشیو اختصاصی ما

خس خس کودکانتان را جدی بگیرید!

خس خس کودکانتان را جدی بگیرید!

زمانی که اسید معده به سمت مری باز گشت پیدا می کند ریفلاکس اتفاق می افتد.

خس خس کودکانتان را جدی بگیرید!

 

وی با بیان اینکه این بیماری به دو گروه اختصاصي و غیر اختصاصي تقسیم می شوند افزود: امتناع از خوردن در نوزاد شیر خواره، گرفتگی بینی، سرفه یا  خس خس سینه، استفراغ، سوزش پشت جناق سینه و یا درد شکم، از علائم این بیماری در کودکان می باشد.
ایمان زاده در ادامه تصریح کرد: در بیماری های تب دار، آلرژی، استرس، سرما خوردگی، چاقی، عفونت های ریوی، اختلالات آنابولیک می تواند تشدید کننده باشند.
دانشیار دانشگاه شهید بهشتی همچنین عنوان  کرد: مواد غذایی خیلی چرب یا کافئین بالا مانند چای یا قهوه می توانند باعث تشدید این بیماری شوند.
وی در ادامه تاکید کرد: اگر علائم شدید باشد با کاهش وزن، کم خونی شدید همراه با استفراغ برگشت های خونی باشد یا اگر عفونتهای ریوی و قطع تنفس و دل درهای شدید همراه باشد حتما باید درمان شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد:  اگر این بیماری به موقع درمان نشود  باعث افزایش اسیدهای معده می شود و انتهای تحتانی مری را میسوزاند و باعث صدمه  به آن می شود که ممکن است منجر به سرطان مری، آسم، از بین رفتن مینای دندان شود و اگر بیشتر ادامه پیدا کند باعث سینوزیت و عفونتهای مکرر و کاهش شنوایی می شود.
منبع : vista.ir

خس خس کودکانتان را جدی بگیرید!

کلمات کلیدی : خس,خس,کودکانتان,را,جدی,بگیرید!,خس خس کودکانتان را جدی بگیرید! , پزشكي و سلامت , خس+خس+کودکانتان+را+جدی+بگیرید!+

تاریخ: سه‌شنبه 2013/05/28
برترین مطالب امروز
مطالب مرتبط
ترفند
اس ام اس

ابر برچسبها