اختصاصی ما

آرشیو اختصاصی ما

کودکان مبتلا به آسم را محدود نکنيد

کودکان مبتلا به آسم را محدود نکنيد

در بيماري آسم دو عامل مهم ژنتيک و عوامل محيطي تاثير مي گذارند.

کودکان مبتلا به آسم را محدود نکنيد

آسم

 

وي افزود: نگهداري حيوانات خانگي مثل سگ ، گربه ،خرگوش ، پرندگان و به خصوص وجود سوسک و حشرات و وجود گرد و خاک در رختخواب و پرده ها و حتي بوي شوينده ها و بوي اسپند مي تواند باعث تحريک آسم در خانه شود.
دکتر مهلوجي زاده اضافه کرد: از عوامل محرک اين بيماري در بيرون از منزل، مي توان به گرده درخت ها ،علف ها ، چمن ها ، قارچ و کپک هاي موجود در هوا و دود سيگار و دخانيات و در کل آلودگي هوا اشاره کرد.

اين متخصص ايمونولوژي با بيان اينکه آلرژي در کودکان تبديل به اگزما آتوپيک و آلرژي غذايي و در نهايت منجر به آسم و آلرژي بيني مي شود، افزود: 2 تا 3 ماهگي علائم اوليه آسم در نوزادان نمايان مي شود.
وي افزود: کودکان مبتلا به آسم که تحت نظر پزشک قرار دارند، مي توانند تمام فعاليت هاي خود را انجام داده و حتي مي توانند رشته ورزشي خاصي انتخاب کنند.
وي با بيان اينکه ممکن است اين بيماري در کودکان در سن خاصي متوقف شود، افزود: خانواده ها نبايد از اين بيماري بترسند و محدوديتي در تغذيه و ورزش کودکان مبتلا به آسم ايجاد کنند.
منبع :vista.ir

کودکان مبتلا به آسم را محدود نکنيد

کلمات کلیدی : کودکان,مبتلا,به,آسم,را,محدود,نکنيد,کودکان مبتلا به آسم را محدود نکنيد , پزشكي و سلامت , کودکان+مبتلا+به+آسم+را+محدود+نکنيد+

تاریخ: سه‌شنبه 2013/05/07
برترین مطالب امروز
مطالب مرتبط
ترفند
اس ام اس

ابر برچسبها