اختصاصی ما

آرشیو اختصاصی ما

از شر چربی های شکم تان خلاص شوید!

از شر چربی های شکم تان خلاص شوید!

غذاهای چرب و تحرک کم دو دلیل اصلی تجمع چربی در ناحیه پهلو و شکم می شود. راه حل این نیست که پس از خوردن یک وعده غذای سنگین و پرکالری یک مایل بدوید. بلکه باید رژیم غذایی تان را به گونه ای تنظیم کنید که از ایجاد چربی در بدن تان جلوگیری شود. به گزارش پرشین وی ، بهتر است رژیم غذایی سرشار از فیبر ، میوه و سبزیجات ، مثل سیب ، توت فرنگی ، حبوبات ، بروکلی ، هویج و کرفس در نظر بگیرید.از دیگر روش های کم کردن چربی های شکم عبارتند از :


1- نوشیدن آب: هرچه بیشتر آب بنوشید ، سریع تر از شر چربی های شکم تان خلاص می شوید.آب از ایجاد تجمع سلول های چربی در شکم جلوگیری می کند. آب نقشی مهم و موثر در سوزاندن چربی های بدن دارد.

2- پیاده روی کنید:پیاده روی سریع یکی از ورزش هایی است که به خوبی چربی ها را می سوزاند و مخصوصا چربی های ناحیه شکم را از بین می برد. لازم نیست برای سوزاندن کالری های اضافه مایل ها بدودی. یک پیاده روی ساده به بازار می تواند راه خوبی برای جلوگیری از تجمع چربی ها باشد.علاوه بر این این ورزش خوبی برای تناسب اندام و انرژی گرفتن در طول روز می باشد.

3- ورزش کردن: انجام حرکات ساده ورزشی شکم مانند دراز نشست ، حرکات ورزشی با پاها می تواند موثر باشد. همچنین می توانید از ورزش شنا برای سوزاندن چربی ها استفاده کنید. با ورزش شنا ، تمام بدن شما با آب درگیر شده و سوخت و ساز بدن افزایش می یابد.

4- از خوردن میان وعده های حجیم خودداری کنید: شاید از بسیاری از متخصصان تغیذه شنیده باشید که خوردن میان وعده شما را چاق می کند. اما حقیقت اینست که نخوردن میان وعده به کاهش وزن در شما هیچ کمکی نمی کند. بلکه خوردن میان وعده های سبک و سالم سوخت و ساز بدن را افزایش داده و در نتیجه بدن کالری های بیشتری می سوزاند.

5- خوردن نوشیدنی های الکی را متوقف کنید: چربی های شکمی اغلب اوقات نتیجه استفاده بیش از حد مواد قندی و نوشیدنی های الکی است.شاید فکر کنید که با نوشیدن می توانید کالری های زائد را بسوزانید اما منظور ما نوشیدنی های الکی نیست.

تهیه و ترجمه: گروه سلامت پرشین وی

از شر چربی های شکم تان خلاص شوید!

کلمات کلیدی : از,شر,چربی,های,شکم,تان,خلاص,شوید!,از شر چربی های شکم تان خلاص شوید! , مقالات علمي , امنیت، فناوری اطلاعات It، نانو، صنایع هوافضا، غذایی، فیزیک از+شر+چربی+های+شکم+تان+خلاص+شوید!+

تاریخ: جمعه 2012/01/20
برترین مطالب امروز
مطالب مرتبط
ترفند
اس ام اس

ابر برچسبها